Bestill profilartikler
Vi har fått ny nettbutikk med mange nye funksjoner. Nedenfor kan du lese noen nyttige tips om den nye nettbutikken vår.
Brosjyrer og andre trykksaker finner du her
I den nye nettbutikken kommer det en rekke nye funksjoner som bidrar til en enklere og mer oversiktlig opplevelse for deg som tillitsvalgt. Her er noen av funksjonene du kan benytte deg av.
Min konto
Øverst til høyre (ved siden av søk) kan du finne “Min konto” knappen. Første gangen er du nødt til å registrere deg med en e-postadresse, deretter kan du logge inn på din konto hver gang du skal bestille. Ved å logge inn på min konto vil du få tilgang til en rekke funksjoner.
Ordrer: Inne på ordrer vil du kunne se en oversikt over dine ordrer med et ordrenummer, dato for bestilling, status på bestillingen og se mer informasjon om hva du har bestilt.
Adresse: I adressefanen kan du lagre informasjon om leveringsadresse og fakturaadresse, slik at du ikke behøver å skrive dette inn hver gang du bestiller.
Kontodetaljer: Under fanen kontodetaljer kan du legge inn annen kontaktinformasjon, slik at dette ikke må fylles ut hver gang. Her har du også mulighet til å endre passord.
Profilartikler
Forside: Den første siden du møter (og siden du havner på ved å klikke på logoen) er forsiden. Her finner du alle profilartikler vi tilbyr uten noen filtrering.
Nedsatt pris: Her vil du finne alle profilartikler vi har redusert prisen på.
For tillitsvalgte: Her finner du produkter som er ment for tillitsvalgte og som ikke skal deles ut til medlemmer.
Profilartikler: Her finner du alle profilartikler utenom de produktene som er satt ned i pris og som er ment for tillitsvalgte.
Bestilling:
Klikk på “Legg til i handlekurv” for å velge hvilke varer du ønsker å benytte deg av. Deretter kan du justere antallet av hver artikkel når du kommer inn i handlekurven.
Handlekurv: I handlekurven vil du få en oversikt over alle artikler du har lagt til, antall som er valgt og totalsum. Dersom alt ser riktig ut, går du videre til kassen.
Kasse: I kassen fyller du ut informasjon om bestiller, bedrift og leveranse. Dersom du er logget inn og har lagret informasjon om deg (se punktet “Min konto”), vil mange av feltene være ferdigutfylte. Husk å velge bedrift fra rullegardinmenyen. Dersom du ikke finner din bedrift, kan du skrive det inn i et fritekstfelt nedenfor.
Leveringsdato/kommentarer: Dersom du har en ønsket leveringsdato, eller andre kommentarer, kan du huke av for at dette blir lagt inn nederst i bestillingsskjemaet i kassen. Dersom ikke annet er oppgitt, vil bestillingen sendes snarest.
Ordre: Etter at bestillingen er sendt inn, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Her følger det med et unikt ordrenummer for bestillingen din og en oppsummering av hva du har bestilt.