Lukket visning av filmen Gladiator 2

Fre 15 november kl. 20:00 - 22:30

Kilden Kino - TØNSBERG
Meld på
Dette kurset er bare for medlemmer

Kilden Kino – TØNSBERG Liden 8, 3117 TØNSBERG
Fre 15 november 2024 kl. 20:0022:30
Medlemsavgift: 50kr

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Informasjon

Med tilskudd fra lokalt medlemsfond inviterer vi deg som er medlem til en lukket visning av filmen Gladiator 2. Det lønner seg å være medlem! din billett betaler du kr 50,- for og så kan du ta med deg en gjest som betaler kr 100,-, vi sener faktura.

Kilden Kino i Tønsberg fredag 15.november kl. 20:00. Representanter fra styret i Finansforbundet Vestfold og Telemark er på plass med lister for avkryssing og sjekk. Fortløpende påmelding.

En ny helt tar Colosseum med storm i fortsettelsen på kampen for Romerrikets fall.

Fra den legendariske regissøren Ridley Scott fortsetter Gladiator II den episke sagaen om makt, intriger og hevn satt i det gamle Roma.

Flere år etter å ha vært vitne til dødsfallet til den helten Maximus, blir Lucius tvunget til å gå inn i Colosseum, etter at hjemmet hans blir erobret av de tyranniske keiserne som nå styrer Roma med jernhånd. Med raseri i hjertet og imperiets fremtid på spill, må Lucius finne styrke for å gjenopprette Romas ære til folket.