AVLYST Hvordan jobber vi juridisk? – foredrag med advokat Pål Behrens

Tor 21 november kl. 18:00 - 21:30

Clarion Ernst Hotel - KRISTIANSAND S
Meld på
Dette kurset er bare for medlemmer

Clarion Ernst Hotel – KRISTIANSAND S Rådhusgata 2, 4664 KRISTIANSAND S
Tor 21 november 2024 kl. 18:0021:30
Påmeldingsfrist: Man 11 november 2024

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Informasjon

Foredrag med Pål Behrens, advokat (H) og leder av Arbeidsliv i Finansforbundets sekretariat:

Pål Behrens vil dele innsikt og kunnskap. Han tar oss gjennom prosessen fra en henvendelse til det blir en sak, og gir eksempler på saksområder som berører mange av oss. Vi får også innsikt i viktigheten av dialog med tillitsvalgte, personvern, arbeidsgivers styringsrett og mye mer. Dette er en unik mulighet til å lære og forstå hvorfor det lønner seg å være medlem!

Etter foredraget:

Vi inviterer deg til en hyggelig middag og uformell prat rundt bordene. Dette er en flott anledning til å bli kjent med andre medlemmer og utveksle erfaringer. Bli med oss og få verdifull innsikt, gode samtaler og en hyggelig kveld!

Det lønner seg å være medlem! Hele kvelden, inkludert foredrag og middag er gratis for deg.

🌟 Meld deg på nå – vi gleder oss til å se deg!