31 okt

Frokostmøte: Kunstig intelligens eller human intelligens?

Tor 31 oktober kl. 08:00 - 10:00

Finansforbundets lokaler - OSLO

Finansforbundets lokaler – OSLO Dronning Eufemiasgt 16, 0191 OSLO
Tor 31 oktober 2024 kl. 08:0010:00
Påmeldingsfrist: Man 28 oktober 2024

Kunstig Intelligens eller Human Intelligens?

Hvordan bruke mer av våre medarbeideres og vår egen naturlige intelligens og potensial?

Stress, sykefravær og overbelastning har aldri vært høyere, samtidig som engasjement og motivasjon aldri har vært lavere. Dette, i kombinasjon med at vi trenger flere kompetente mennesker som er i stand til å prestere stadig mer, samt være innovative og endringsdyktige, skaper store utfordringer for ledere og arbeidsgivere, samt hver og en av oss.

På dette frokostmøtet vil disse temaene bli belyst, samtidig som du vil få introduksjon til en annerledes tilnærming som kan være løsningen på alle disse utfordringene.

Om du er leder eller ikke vil du få spennende og tankevekkende innsikt som du kan bruke i eget liv og karriere, samt for utvikling av andre.

Hva om det fantes en enkel modell som kan vise vei på en enkel og intuitiv måte til utvikling av både oss selv og andre, herunder for HR og toppledere?
En modell som har positiv effekt på både engasjement og motivasjon, samt reduksjon av stress, overbelastning og sykefravær?

Program:

08.00: Lett servering og mingling.

08.15: Mariann Christensen, Leder for Kompetanse & Fordeler i Finansforbundet vil ønske velkommen og dele tankevekkende innsikt fra deres innsiktsarbeid om kompetanse for fremtiden (InFuture).

08.30: Sissel Naustdal, Gründer & Leder for MadeToGrow vil dele unik innsikt fra en verdensreise, 25 års erfaring fra utvikling av potensial, en dose forskning, samt introdusere en spennende modell for utvikling av mennesker og organisasjoner. Sissel har gjennomført flere kurs for Finansforbundet; sist lederprogrammet Skills for SuperLeadership og todagers kurs for medlemmer innen Growth Mindset.

09.15: Morten Brandt, Styreleder i MadeToGrow, Partner i Excellerate og en av Norges mest etterspurte foredragsholdere, vil utfordre våre perspektiver på mennesker, organisasjoner og betydningen av å utvikle mer av vår humane intelligens & potensial.

09.45: Bygg nettverk med andre ledere/medlemmer i Finansforbundet.

Frokostmøtet vil finne sted i Finansforbundets lokaler;
Audioriet i 1.etg. i Dronning Eufemias gate 16 den 31. oktober kl 8.00-10.00.

Ta med deg en kollega og meld deg på i dag.
Åpent for alle!