Førjulstreff på Bardus Bistro i Tromsø

Fre 08 november kl. 19:00 - 23:00

Bardus Bistro - TROMSØ
Meld på
Dette kurset er bare for medlemmer

Bardus Bistro – TROMSØ Cora Sandels gate 4, 9008 TROMSØ
Fre 08 november 2024 kl. 19:0023:00
Medlemsavgift: 300kr Påmeldingsfrist: Tor 31 oktober 2024

Informasjon

Finansforbundet har gleden av å invitere sine medlemmer i Tromsø området til førjulstreff på Bardus Bistro. Her blir det førjulskos sammen med nye og gamle bekjente i finans – og teknologibransjen i Tromsø.

Kjetil Berntsen fra Finansforbundets regionstyre informerer om siste nytt fra forbundet.

Vi byr på aperitiff, tre retter fra Bardus Bistros julemeny og to drikker til maten. Drikke utover dette betaler du selv.

Det lønner seg alltid å være medlem i Finansforbundet. Du betaler en liten egenandel på 300,- resten dekker Finansforbundet. Egenandelen faktureres på mail og må være betalt for å få delta. Innbetalt egenandel refunderes ikke.

Vi har begrenset antall plasser, – her er det “først til mølla”. Påmeldingsfrist 31. oktober. Logg inn og meld deg på!

Kontaktperson for arrangementet er Kjetil Berntsen.

Velkommen!